Livkompagniet - duktiga på att jämföra barnförsäkring.

Det finns en hel del olika försäkringsmäklare. Jag har testat de flesta..

Insplanet -.Sveriges största med en onlinetjänst där man skriver in sina uppgifter och sedan letar dom upp försäkringen. Alla försäkringsbolag jämförs inte och de ringer upp fast man redan fått veta pris. Ett plus för deras hemsida.

Söderberg & Partners - Försäkringsmäklare som jag själv använder till mitt företag inom bygg. Bra service och kunniga på försäkring.

Liv Kompagniet - Sysslar med att jämföra barnförsäkring. De hittade försäkringar till mig och min familj. Mycket kunniga och trevligt bemötande.

Finns säkert flera andra som sysslar med detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0